Maxíz Kft.

Nem igaz, hogy a vállalati / munkahelyi étkezésnek alacsonyabb színvonalúnak kell lennie, mint egy a'la carte-os étteremnek.

Maxíz Kft.

VEZÉRELV: Többet tenni az elvártnál, jobbat a legjobbnál.

Tevékenységeink, érdekeltségeink:.

1. Vállalati Éttermek üzemeltetése (Alpine 1200 fő, Ibiden 2500 fő)

2. Konyhák higiéniai auditálása (www.etterembiztonsagert.hu)

3. Első online HACCP naplózási rendszer üzemeltetése (www.ehaccp.hu)

Következő

Szakértői háttér

Bődi Levente

BŐDI LEVENTE
ügyvezető / tulajdonos


Le Jardin de Paris étteremvezetője, John Bull Ring Pub cégvezetője, MySushi koncepció megálmodója. Számos konferencián, üzleti rendezvényen, kiállításon kiemelt szolgáltatóként van jelen: Carnation, Trigránit, Kárpátia Étterem, Toyota, Johnson&Johnson....
CÉL: cáfolni azt a tapasztalatot, hogy a mennyiség feltétlenül a minőség rovására kell, hogy menjen.

Következő

Szakértői háttér

Hokama Yusei

HOKAMA YUSEI
sushi itamae / chef


A japán konyhaművészet méltán neves magyarországi meghonosítója és autentikus képviselője.
Spoon, Callas, LeRoy és még számos hazai étterem vendégei élvezhették jóvoltából a japán konyhaművészet remekeit.

CÉL: Kompromisszumok nélküli minőség, japán munkamorál a munkafolyamatok minden fázisában.

Következő

Szakértői háttér

Tóth Gábor

TÓTH GÁBOR
okleveles élelmiszeripari mérnök és táplálkozás kutató

Több mint 14 éve tart rendszeresen előadásokat egészségmegőrzés, táplálkozástudomány témakörében. Több ismert média kért fel a témában való szakértői beszélgetésekre, előadások megtartására. (MR-1 Kossuth, RTL Klub, Lánchíd Rádió, Class FM, Hír TV) Jelenleg a Class FM Morning című műsorában hallhatnak a hallgatók rendszeres időközönként.
CÉL: a vállalati étkezetetésen belül lehetőség van a mindennapi táplálkozási szokások finom korrekciójára, ami kimutatható és komoly prevenciós előrelépést mutat az egészségmegőrzés területén. A vállalatok is felismerték a helyes és tudatos étkeztetésben rejlő pozitív eredményeket, ami a munkavállalók termelékenységével, fizikai és lelki teherbírásával szoros kapcsolatban áll.

Következő

Célok, elhivatottság

Éttermi színvonal, kantin árakon

NEM IGAZ,
hogy egy nagyüzemi konyha feltétlenül alacsonyabb íz és szolgáltatás színvonalon tud csak üzemelni, mint egy a’la carte-os étterem. Az évek során bebizonyítottuk, hogy a közétkeztetésben a „közép-íz” egyhangúsága megtörhető változatos, nemzetközi konyhákból kölcsönzött íz-világokkal és a megszokottól eltérő alapanyagok kreatív felhasználásával. Célunk az elvárásokon és a megszokott színvonalon túli teljesítés, mind az ételek minőségében és választékában, mind szolgáltatásainkban. Étlapunk összeállításánál figyelembe vesszük az egyes ételek beltartalmi összetevőit, és azt a korszerű táplálkozás szakmai protokollja alapján állítjuk össze. Igény esetén speciális menüt és diétát biztosítunk laktóz intoleranciára, glutén érzékenységre vagy más egyéb táplálkozási problémára. Vegetáriánus ételeinket külön szakács készíti, magas szakmai felkészültséggel.

Következő

Célok, elhivatottság

A nagyban is kicsinek maradni

A NAGYSÁG VESZÉLYE,
a rugalmatlanság és a közvetlen kapcsolat elvesztése a Megrendelővel. Tudatosan szabályozzuk vállalkozásunk növekedését, hogy méretében ne lépje túl az általunk vállalt és teljesíthető minőségi szolgáltatás határát. Nem akarunk olyan nagyok lenni, ahol elveszítjük a Megbízóval és a vendégekkel való személyes kaplcsolattartás lehetőségét. Minden vállalkozásunkban „házigazdák“ maradunk, személyes jelenlétünkkel garantálva azt, hogy a munkahelyi dolgozók vendégként érezhessék magukat, akárcsak egy étteremben. Cégünk közel 50 munkatársat alkalmaz. Minden munkatársunknál a szakmai felkészültség mellett morális megfelelőséget is elvárunk. Ezért vendégeink minden alkalommal udvarias, kedves megbecsült kiszolgálásban részesülnek. Megismerjük elvárásaikat és ízlésüket, és ezek ismeretében alakítjuk ki az elvárt kínálati repertuárt és szolgáltatási mixet. Ez sikerünk kulcsa.

Következő

Célok, elhivatottság

Alvállalkozó vagy Partner?

A Maxíz Kft. Partnerként kíván együttműködni, megértve a Megbízó elvárásait, céljait, hogy az étkeztetés ne az Önre háruló gondok sorát növelje, hanem hatékony motivációs eszközzé válhasson kezében.
PARTNERKÉNT AZ ALÁBBI TERÜLETEN KÍNÁLUNK KONSTRUKTÍV MEGOLDÁSOKAT:

  • A vállalat alkalmazottainak egészségmegőrzés stratégiájára vonatkozó célok megvalósításában
  • Munkahelyen belüli és külsős rendezvények lebonyolításában
  • A vállalaton belüli étel-ital automaták üzemeltetésében
  • Életmód - egészségmegőrzésre vonatkozó programok fejlesztésében
  • A vállalat céljainak kommunikációjában
  • Következő

    Minőség - Ár - Érték - Élmény

    Hogyan lehetséges árelőnyben lenni a „nagyokkal” szemben?

    Cégünk több nagyüzemi éttermet üzemeltető vállakozásnak nyújtott már segítséget gazdaságtalan működésük javításában: Sony Hungary (Gödöllő), General Electric (Veresegyház). Optiline webszolgáltatásunk segítségével mind a beszerzési árakkal elért árelőny, mind a kontrollált, termelésben elért kiemelkedő színvonalnak köszönhetően jelentős versenyelőny érhető el.

    Következő

    Referenciák

    Referencia Vállalati Éttermeink

    Letöltések

    Maxíz Kft. bemutatkozó anyaga (pdf)

    Higiéniai audit bemutatása (pdf)

    eHACCP - online naplózási rendszer (pdf)

    Következő

    MAXÍZ KFT.

    A bemutatkozó anyagunkban számos fontos kérdést nem tudtunk érinteni vagy részleteiben kifejteni.
    Amennyiben kiváncsi a válaszokra és a további részletekre, örömmel állunk személyesen is rendelkezésére.

    BŐDI LEVENTE | Email: bodilevente@maxiz.hu | Tel: +36 20 262 5074