Maxíz Kft.

MUNKAHELYI ÉTTERMEK üzemeltetési kontrollja & fejlesztése

...hogy teljesüljenek az Üzemeltetővel szembeni elvárásai

A megvalósítók

Bődi Levente BŐDI LEVENTE
Végzettség: marketing és kommunikációs stratéga (BKF)

Le Jardin de Paris étteremvezetője, John Bull Ring Pub cégvezetője, MySushi koncepció megálmodója.
15 éves tapasztalat a különböző típusú és platformú vendéglátó egységek üzemeltetésében.

CÉL: Kommunikációs szakemberként a vásárlói szokások kutatása, szolgáltatás fejlesztése.

Következő

A megvalósítók

Juhász Zsolt

JUHÁSZ ZSOLT
Végzettség: dietetikus (Semmelweis Egyetem)

Éden Vegetáriánus étterem alapítója, több Japán érdekeltségű multinacionális cég belső éttermének a szakmai és gazdasági menedzsere.
Dietetikusként értékeli és segíti a fogyasztói elvárásoknak legmegfelelőbb és ugyanakkor élettanilag a legkedvezőbb menükonstellációk kialakítását.

CÉL: cáfolni azt a tapasztalatot, hogy ami egészséges az nem lehet finom.

Következő

Kompetenciáink

Mi magunk több vállalati étteremet üzemeltetünk, közel 3000 embernek főzünk naponta, és több mint 40 emberrel összehangoltan végezzük egységeinkben a termelést. Éppen ennek hátterén tudjuk szakértői szemmel megvizsgálni és értékelni a Megbízó által kijelölt egységben zajló folyamatokat. Ön felteszi a kérdéseket, és mi a körülményeket, lehetőségeket figyelembe véve valódi válaszokat adunk azokra.
Minden esetben arra törekszünk szolgáltatásunk során, hogy előmozdítsuk a Megbízó és az Üzemeltető közötti kapcsolat sikerességét. Szolgáltatásunk célját, az üzemeltetési színvonal fejlődésében és az Ön elvárásainak teljesülésében határoztuk meg.

Következő

Stratégiai partnereink munkánk során

M.A.H. Food Controll Kft.
- mikrobiológiai vizsgálatok
www.mahfood-controll.hu

Következő

Szolgáltatásunk abban segít,

hogy teljesüljenek az Üzemeltetővel szembeni elvárásai

A CÉL:
HOGY AZT KAPJA AZ ÜZEMELTETŐTŐL, AMIT ELVÁR

  • Jó ízeket
  • Egészséges ételeket
  • Változatos kínálatot
  • Tiszta és rendezett környezetet
  • Elégedett fogyasztókat
  • Szerződésben vállalt kötelezettségek betartását
  • Gond nélküli üzemeltetést
  • Következő

    AZ ÚT, AMI IDÁIG VEZET:


    Egy olyan audit cég, aki nem csak a megbízó elvárásaival van tisztában, hanem

    - a célig vezető utat is ismeri,
    - tisztában van a lehetőségekkel,
    - okokkal, miértekkel, és a kifogások realitásával.

    Következő

    Lásson be a „színfalak” mögé

    Mi folyik a konyában?

    A CÉL:
    VALÓDI VÁLASZOKAT A KÉRDÉSEKRE, hogy a konyhai termelés bizalmi tényezőinek való nyomasztó kiszolgáltatottsága megszűnjön.

  • Mi folyik a konyhában?
  • Élelmiszerbiztonsági előírásoknak megfelelően üzemel?
  • A személyzet higiéniai megfelelősége állandó, biztosított, rendszeresen ellenőrzött?
  • Az alapanyagok beszerzési forrásai visszaellenőrizhetőek?
  • Az alapanyagok minősége megfelel az elvártaknak?
  • A készételek tárolása, megsemmisítése biztonságos módon történik?
  • Van-e „újrahasznosítás” a konyhán a megmaradó készételekből?
  • A szerződésben vállalt áron és mennyiségben kapják a fogyasztók a termékeket?
  • ...és még megannyi kérdés fogalmazódhat meg a Megbízóban, teljesen jogosan, hiszen az esetek többségében ezek a folyamatok a szem elől „rejtve” történnek. Az ellenőrzések során pedig, sok esetben a kellő tapasztalat és szakértelem hiányában, nem a megfelelő válaszok születnek a feltett kérdésekre.

    Következő

    A MI FELADATUNK,

    hogy szakértői betekintést adjunk a háttérben zajló folyamatokra.


    Értékeljük, felügyeljük, értelmezzük azokat és a szükséges változtatásokra felhívjuk a figyelmet.

    Igény esetén megvalósíthatósági tanulmányt készítünk egy-egy fejlesztés kivitelezhetőségére.

    Ezáltal a konyhán nem látható (és sok esetben nem ismert) folyamatokról, az áru beszerzéstől a feldolgozáson át a hulladék kezelésig, részletes és kiértékelt jelentést kap kézhez.

    Következő

    Ütközőzónában

    Jegyzőkönyv & forgatókönyv

    AZ ELŐNYEI:

    1. ÜTKÖZŐFELÜLET
    Szolgáltatásunk során egyfajta „ütközőfelületet” biztosítunk Önnek. Közvetlenül mi konfrontálódunk a hiányosságok feltárása során az Üzemeltetővel és tekintettel kompetenciáinkra, és a vállalati konyhák üzemeltetésében szerzett tapasztalatainkra, a fejlesztési lehetőségeit és korlátait is pontosan látjuk a felmerülő problémák esetén. Így Ön csak olyan választ kap majd, amely szakmailag kompetens, és semmi esetre sem a megvalósítás elől kitérő.

    2. BIZTONSÁG & ÁTLÁTHATÓSÁG
    Jelenlétünkkel nem csak információhoz juttatjuk, nem csak valódi válaszokat kap a kérdéseire, hanem a jegyzőkönyv eredményei megvitatásra kerülnek és megvalósítási/fejlesztési terv készül a következő időszakra, így valódi változásokat elindító együttműködést kínálunk Önnek. Jelen vagyunk az üzemeltetés minden fázisában, elsősorban vizsgálati céllal, de szükség esetén és felhatalmazás mellett „vészkontrollal” akadályozzuk meg a nem megfelelő működésből eredő károkat.

    3. MOTIVÁCIÓ & VERSENYHELYZET
    A rendszeres értékelésekkel elérhető, hogy az Üzemeltető, a nyílt piaci versenyhelyzet hiánya ellenére is, megfelelően ösztönzött és párbeszédre nyitott legyen. Ezáltal az Üzemeltető szolgáltatási teljesítménye koncentráltabb és a valódi fogyasztói igényekhez igazodó lesz.

    Következő

    Értékelésben rejlő motivációs erő

    Tapasztalható fejlődés & megújulás

    AZ ELŐNYEI:

    4. FEJLESZTÉS & MEGÚJULÁS
    Az egyhangúság, az unalmassá váló ízvilág kialakulása az egyik legismertebb jelenség ezen a szolgáltatási területen. Kihat a fogyasztói kedvre és hajlandóságra. Olyannyira komoly kérdés ez, hogy a még jól teljesítő Üzemeltető is „elvérezhet”, amennyiben képtelen az átütő változásra. Célunk, hogy ezirányú szakmai támogatásunkat és tapasztalatunkat az Üzemeltetőnek is felkínáljuk: - új beszerzési források megadása - új alapanyagokkal, unikális fűszerekkel - új ízharmóniák - dietetikai szaktanácsadás - étlap „harmóniák” összeállítása - egyedi étrendek bevezetése - szezonalitás kialakítása (étlap váltások) - szolgáltatás fejlesztés - fogyasztói „élmény” fokozás

    5. MEGVALÓSÍTÁSI FOLYAMAT EGY KÉZBEN
    (információ - jegyzőkönyv - fejlesztési terv - ellenőrzés) A munkánk nem ér véget a konyhai folyamatok és állapotok feltérképezésénél. A feltárást követően fejlesztési tervet készítünk el, melyet a következő időszak teljesítési terv céljaként tűzünk ki. Az eltelt időszakot követően a teljesülést ellenőrizzük. Így, Önnek nincs más feladata, mint tapasztalni a pozitív fejlődést az éttermi szolgáltatásban.

    Következő

    Milyen esetekre

    ajánljuk a szolgáltatásunkat?

  • Amikor az Üzemeltetővel semmi gond nincs, de szeretné tudni és nem csak hinni, hogy a háttérben zajló műveletek is biztonságosan és előírásnak megfelelően zajlanak.
  • Amikor az Üzemeltetővel alapvetően elégedett, de szükség lenne egy „csipetnyi” megújulásra és frissítésre.
  • Amikor nem akar emberi erőforrást fordítani az Üzemeltető ellenőrzésére, és nem akar az Üzemeltetővel ezirányú konfrontálódást vállalni, de arról a kontrollról sem szeretne lemondani, melyben ellenőrzi a szerződési feltételeinek teljesülését.
  • Amikor nem ért szót az Üzemeltetővel, de még új pályázatot sem kíván kiírni. Segítünk az elvárások „tolmácsolásában”, míg az Üzemeltetőt a megvalósíthatóság lehetőségeivel támogatjuk.
  • Új pályázat kiírásakor. Segítünk a pályázati feltételek szakmai kiírásában.
  • Következő

    Vizsgálati területek

    1. BESZERZÉS
    (A vizsgálat kiterjed a beszállítóra, a beérkező alapanyag megfelelőségére, az átvétel körülményeire)
    2. RAKTÁROZÁS, TÁROLÁS, HŰTÉS
    (Vizsgáljuk a szakosított tárolás megfelelőségét, a szavatosságot, a hűtési hőmérsékletet)
    3. FELDOLGOZÁS
    (Vizsgáljuk a feldolgozás során használt alapanyagok körét, azok minőségi-, mennyiségi-, szavatossági idejének megfelelőségét, a konyhatechnológiai folyamatokat)
    4. MELEGENTARTÁS
    (Vizsgáljuk az eltelt időt, a maghőmérsékletet, a tárolást)
    5. HULLADÉKKEZELÉS
    (Hulladékkezelés, elszállítás hogyan és kivel történik? Mi történik a készétel maradékkal?)
    6. TERMELÉS DOKUMENTÁLÁSA, ELLENŐRIZHETŐSÉGE
    (HAACP és egyéb termeléshez kapcsolódó dokumentumok vezetése)
    7. HIGIÉNIAI MEGFELELŐSSÉGE A TERÜLETEKNEK
    (Vizsgáljuk a használt tisztítószerek megfelelőségét, használatát, biztonsági adatlapját, területek és felületek megfelelőségét, takarítási útmutató meglétét, betartását)
    8. SZEMÉLYI FELTÉTELEK
    (Vizsgáljuk a szakmai felkészültséget, egészségügyi és morális megfelelőséget)
    9. SZERZŐDÉS SZERINTI SZOLGÁLTATÁS
    (Felügyeljük a szerződésnek megfelelő minőségi/értékbeni/mennyiségbeni teljesülést.)
    10. FOGYASZTÓI KUTATÁS
    (Rendszeres időközönként fogyasztói felmérést és kutatást végzünk)

    Következő

    Vizsgálati módszerek

    Vizsgálati módszereink rendkívül sokfélék. A hőmérsékleti kontrollmérő leolvasásától kezdve az érzékszervi vizsgálaton keresztül, a fogyasztói kutatáson át a laboratóriumi vizsgálatig bezárólag. Bizonyos területek ellenőrzéséhez szakértők bevonása is indokolt lehet. A vizsgálatok rendszerét (vizsgált területek köre és módszere), mindig előre leegyeztetjük a Megbízóval és úgy végezzük, hogy ne okozzunk fennakadást az Üzemeltetetőnek a termelés során.

    Minden vizsgálati eredményünket jegyzőkönyvezzük. A megállapításokról tájékoztatjuk a Megbízót és javaslatot teszünk a következő időszakra kitűzött feladatok soráról („projekt”) és szükségességéről. (A vizsgálat során tapasztaltak alapján különböző kockázati értékelést adunk az egyes területeknek: „nem kockázatos, mérsékelten kockázatos, kockázatos”)

    A következő időszakban az általános vizsgálati körön felül, a „projektben” meghatározott feladatok teljesülésének körét és megvalósulását is ellenőrizzük és értékeljük.

    Az értékelést alap esetben havi rendszerességgel végezzük, melyet írásban megküldünk a Megbízónak és az Üzemeltetőnek egyaránt.

    Minden feltáró folyamatban folyamatos szakmai támogatással látjuk el az Üzemeltetőt, legyen szó beszerzési forrásról, dietetikai tanácsadásról, vagy akár szortiment kialakításról.

    Következő

    Összegzés

    Szolgáltatásunk segítségével Ügyfeleinknek az alábbi ELŐNYÖKET tudjuk biztosítani:

  • Releváns információ a konyhai „háttér” folyamatokról
  • Üzemeltetési biztonság fokozása
    (szakmai audit)
  • Üzemeltetési minőség javítása
    (projektek)
  • Versenyhelyzet hiányát kompenzáló motiváló havi értékelő
    (scoring)
  • Szerződésben vállalt feltételek teljesülésének ellenőrzése
  • Jegyzőkönyv vezetés - vitás helyzetek kezelése
  • Letölthető anyagok:

    Maxíz Kft.- Munkahelyi étterem managment (pdf)

    Következő

    MAXÍZ KFT.

    1047 Budapest, Attila u. 128-144.

    BŐDI LEVENTE | Email: bodilevente@maxiz.hu | Tel: +36 20 262 5074